Wednesday, March 2, 2011

Hati ingin Berbicara

Assalamualaikum bertemu lagi kita dalam bicara hati bersama hati saya.....


hati ku kini terusik sekali lagi....
tapi nasib baiklah iman didada nie masih kukuh ..alhamdulilah ya Rabb..Kau masih mencintaiku dan Aku semakin mencintai-MU
disini saya bukannya nak berkongsi dengan anda pasal perasaan saya nie
tapi saya nak anda semua serta saya berfikir sejenak
adakah agama kita menyeru kita tuk berangan2 bersama dengan seseorang yg bukan muhrim kita
tentu sekali anda semua tahu jawapannya ialah TIDAK BOLEH....


semakin hati terusik..cuba balutinya dengan iman dan takwa kepada-Nya
nescaya kita takkan melakukannya....
ingatlah semua perkara lagha dalam duniawi ini.....membawa kepada kerugiaan
Sentiasalah berdoa yg terbaik untuk diri masing2 dunia dan akhirat....
jangan mudah mengalah dengan godaan Syaitan..
kerna sememangnya dah jadi tugas Syaitan ini tuk menghasut kita kepada..
dan selalulah ingat....Allah SWT sentiasa memerhatikan kita.....

No comments:

Post a Comment