Tuesday, March 1, 2011

Peristiwa Pelangi Petang

hari nie...saya dikejutkan daripada lena sementara saya....
Ya Allah tak sangka persoalan itu terus menghantui saya...
kenapa perlu saya takut...sebaliknya saya perlu berdepan dengan hal tersebut
tak guna melarikan diri daripada ......kelak merana diri
so as motivasi keatas diri sendiri dan juga para pembaca sekalian
mari kiat sama2 fikirkan.......


walau sepahit manapun perkara tersebut....telanlah ia..kerana boleh jadi ianya penawar..
tak semestinya benda yg kita tak suka..tak baik tuk kita..dan tak semestinya perkara yang kita suka adalah terbaik buat kita....


Hanya Allah SWT yg Maha Mengetahui........
baik dan buruk harus kita terima dengan positif
ingatlah sesuatu kaum yg mengaku beriman ..ujian-Nya akan menerpa dahulu keatas kita...
tabah dan takwa dalam menghadapinya...

No comments:

Post a Comment